مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:352023-12-25اجتماعي

سوادهای چندگانه در کلاس های نهضت سوادآموزی خوزستان عملیاتی می شود


معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه سوادهای چندگانه در کلاس های نهضت سوادآموزی خوزستان عملیاتی می شود، گفت: این اقدام مهم باعث ارتقای سطح علمی سوادآموزان و جامعه خواهد شد و تحول چشمگیری را در حوزه سوادآموزی ایجاد می کند.

- ایسنا/خوزستان معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه سوادهای چندگانه در کلاس های نهضت سوادآموزی خوزستان عملیاتی می شود، گفت: این اقدام مهم باعث ارتقای سطح علمی سوادآموزان و جامعه خواهد شد و تحول چشمگیری را در حوزه سوادآموزی ایجاد می کند.

اردشیر شریف زاده روز دوشنبه 4 دی در همایش استانی بزرگداشت هفته نهضت سوادآموزی که در شوشتر اظهار کرد: طبق این اساسنامه سوادهای مختلف از جمله سواد رسانه ای، قرآنی، سواد اجتماعی و موارد دیگر در کلاس های نهضت سوادآموزی آموزش داده خواهد شد و به زودی به خوزستان ابلاغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این اقدام مهم باعث ارتقای سطح علمی سوادآموزان و جامعه خواهد شد و تحول چشمگیری را در حوزه سوادآموزی ایجاد می کند.

شریف زاده گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تاسیس نهضت سوادآموزی و با دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی 98 درصد جمعیت کشور باسواد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوادهای چندگانه در کلاس های نهضت سوادآموزی خوزستان عملیاتی می شود

سوادهای چندگانه در کلاس های نهضت سوادآموزی خوزستان عملیاتی می شود