مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:552023-12-25فرهنگي

تمدید ارسال آثار به جایزه کتاب استاد اذکایی تا 25 اسفندماه


متولی موقوفه فرهنگی استاد پرویز اذکایی از تمدید ارسال آثار توسط نویسندگان و پژوهشگران به جایزه کتاب استاد اذکایی تا 25 اسفندماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در نشست خبری جایزه دکتر اذکایی در دفتر خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: موقوفه دکتر پرویز اذکایی شمال منابع اطلاعاتی،منزل مسکونی و منابع مالی است که در راستای نیت این فرهیخته واقف همدانی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه وقف های انجام شده به واسطه مرحوم اذکایی معطوف به کتابخانه شخصی با کتب قدیمی و نسخ خطی نیز هست افزود: یک منبع مالی که حاصل دسترنج و دستمزد نویسندگی این استاد فرهیخته است شمار دیگری از وقف های او بود به نحوی که اصرار داشت به منظور رشد و اعتلای نویسندگان جوان و در راستای نهادینه شدن علم و فرهنگ همدان هزینه شود.

  متولی موقوفه فرهنگی استاد اذکایی ادامه داد: با برگزاری جلسات متعدد درصدد برآمدیم تا جایزه کتاب استاد پرویز اذکایی تعیین شود و با دعوت از رییس مؤسسه میراث مکتوب، آیین نامه جایزه طی یک سال و نیم تدوین شد.

  وی با تاکید بر اینکه طبق نظر استاد اذکایی داوران از متخصصان همدان شناس و پژوهشگران خواهند بود گفت: جایزه کتاب استاد اذکایی در راستای نیت واقف بنیان گذاشته و در تاریخ 25 اسفند 1401 از پوستر این جایزه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید ارسال آثار به جایزه کتاب استاد اذکایی تا 25 اسفندماه

تمدید ارسال آثار به جایزه کتاب استاد اذکایی تا 25 اسفندماه