مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:062024-01-17اقتصادي

سالانه 464مترمکعب بتن و پانل سبک در شرکت خاک چینی ایران تولید می شود


مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران وابسته به سازمان تامین اجتماعی گفت: این کارخانه به عنوان بزرگترین و مدرن ترین کارخانه تولید بتن و بلوک سبک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، منصور پورمهدی  در همایش بلوک و پانل سبک اتوکلاو شده ( حرارت دیده ) در تبریز اظهار کرد: همچنین ظرفیت اسمی مجموعه در تولید کائولن، 150 هزار تن محصول فرآوری شده و 350 هزار تن محصول درجه بندی بوده که با اصلاح روش های بهره برداری به تولید 180 هزار تن انواع کائولن فرآوری شده در سال رسیده است.

وی افزود: محصولات تولیدی این شرکت دارای ویژگی های مهم از جمله عایق رطوبتی، صدا، آتش و حرارت است و ضمن کاهش هزینه های اجرای ساختمان، تا 30 درصد وزن تمام شده ساختمان را کاهش می دهد.

  وی با اشاره به اینکه سبک سازی ساختمان یکی از دغدغه های اصلی کشورهای زلزله خیز مانند ایران است، گفت: سبک سازی ساختمان با استفاده از بلوک های تبلکس از طریق کاهش 30درصدی وزن اسکلت ساختمان و همچنین 25درصد ملات مصرفی هنگام نصب، علاوه بر کم شدن نیروهای مخرب زلزله منجر به کاهش هزینه ها به میزان 30درصد می شود.

پورمهدی گفت: علت سبکی محصولات تولیدی این شرکت، ساختار متخلخلی است که در بتن تشکیل دهنده آن ایجاد شده است، طوری که 80 درصد هوای داخل ملات اولیه حفظ می شود و دانسیته ( مقدار جرم موجود در واحد حجم) را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 464مترمکعب بتن و پانل سبک در شرکت خاک چینی ایران تولید می شود

سالانه 464مترمکعب بتن و پانل سبک در شرکت خاک چینی ایران تولید می شود