مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 20:352024-01-18حوادث

دستگیری باند توزیع کننده مواد مخدر در مرند


فرمانده انتظامی مرند از کشف 2کیلو و830گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 3 سوداگر مرگ در این شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرند، علی اسدیان امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط افرادی در سطح شهرستان مرند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات به عمل آمده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عملیاتی و اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به شناسایی و تعقیب و مراقبت آنان شدند.

اسدیان گفت: در عملیاتی غافلگیرانه 3نفر(یک زن و 2مرد) که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر درسطح شهرستان اقدام می کردند توسط پلیس شهرستان دستگیر ودر بازرسی از منزل یکی از متهمان مقدار 2کیلو و660 گرم هرویین، 100گرم شیشه، 70گرم تریاک، یک عدد وافور، یک دستگاه کارت خوان، 2دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلت کمری با 7عدد فشنگ مربوطه ومبلغ یک میلیارد و400میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و در این زمینه یک دستگاه خودرو سواری توقیف گردید.

فرمانده انتظامی مرند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند افزود:پلیس از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند توزیع کننده مواد مخدر در مرند

دستگیری باند توزیع کننده مواد مخدر در مرند