مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:352024-01-12سياسي

آمریکا با حمله به یمن خود را در چاهی خودساخته گرفتار می کند


امام جمعه گرگان با محکوم کردن حمله موشکی بامداد امروز جمعه آمریکا و انگلیس به یمن، گفت: این حملات ذره ای در اراده مردم یمن در مبارزه با جنایات اسراییل اثر نداشته و آنها خود را در چاه خودساخته گرفتار کرده اند.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با محکوم کردن حمله موشکی بامداد امروز جمعه آمریکا و انگلیس به یمن، گفت: این حملات ذره ای در اراده مردم یمن در مبارزه با جنایات اسراییل اثر نداشته و آنها خود را در چاه خودساخته گرفتار کرده اند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان با اشاره به شجاعت و رشادت مردم یمن در مخالفت و مبارزه با جنایات رژیم غاصب اسراییل اظهار کرد: مردم یمن علی رغم تمام مشکلاتی که دارند قرص و محکم در برابر تجاوزات رژیم جعلی اسراییل و آمریکا ایستادگی کرده اند.

وی ضمن محکم کردن حملات هوایی آمریکا به شهرهای یمن خاطر نشان کرد: این اقدام آمریکا همانند چاهی است که برای لشکریان خود می کنند و به زودی در آن گرفتار خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به حملات آمریکا به شهرهای یمن گفت: آمریکا، اسراییل و همه جنایتکاران عالم بدانند که مردم یمنی بیدی نیستند که با این بادها بلرزند و اعمال آن ها ذره ای در اراده این مردم در مبارزه با جنایات اسراییل وحمایت از مردم مظلوم غزه اثر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با حمله به یمن خود را در چاهی خودساخته گرفتار می کند

آمریکا با حمله به یمن خود را در چاهی خودساخته گرفتار می کند