مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 21:252023-12-26سياسي

اجرای پویش کتابخوانی و قصه گویی مادر و فرزند در هرمزگان


به مناسبت هفته سوادآموزی و پاسداشت اهمیت کتاب و کتابخوانی، پویش کتابخوانی و قصه گویی مادر و فرزند در معاونت سوادآموزی استان هرمزگان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جعفری معاون سواد آموزی هرمزگان امروز در پویش کتابخوانی و قصه گویی مادر و فرزند به مناسبت هفته سوادآموزی و پاسداشت اهمیت کتاب و کتابخوانی برگزار شد با تاکید بر اهمیت سواد اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) برای ریشه کنی بی سوادی و از بین بردن این معضل اجتماعی در جامعه، دستور تشکیل نهضت سوادآموزی را صادر کردند.

وی افزود: این دستور انقلابی در حوزه سوادآموزی در کشور به راه انداخت و سبب شد جمعیت زیادی به ویژه در استان هرمزگان از نعمت سواد بهره مند شوند، در این استان از ابتدای انقلاب تاکنون جمعیتی بالغ بر 920 هزار نفر به جمع افراد دارای سواد افزوده شدند.

  معاون سواد آموزی هرمزگان با اشاره به نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه یافتگی جوامع بشری ادامه داد: سوادآموزان می توانند شروع کننده نهضت کتابخوانی بین خانواده و فرزندان خود باشند از این رو با همکاری اداره کل کتابخانه های استان پویش کتابخوانی و قصه گویی مادر و فرزند در سطح استان انجام می شود.

  ظرفیت کتابخانه ها پای کار سواد آموزی است فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان نیز در راستای انعقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش کتابخوانی و قصه گویی مادر و فرزند در هرمزگان

اجرای پویش کتابخوانی و قصه گویی مادر و فرزند در هرمزگان