مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 20:552023-12-25ورزشي

سکته قلبی 2 نفر در دربی امروز مشهد!


مدیرعامل تیم فوتبال سفیدجامگان گفت: به علت حواشی بازی امروز تیم ما در مقابل تیم شادکام 2 نفر از عوامل تیم ما سکته قلبی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز دو تیم مشهدی سفید جامگان و شادکام در چارچوب مرحله اول لیگ سه فوتبال ایران در ورزشگاه ثامن الائمه به مصاف هم رفتند که این دیدار نیمه اتمام ماند.

20 دقیقه از آغاز این دیدار گذشته بود که عوامل تیم فوتبال شادکام به ناظر داوری اعلام کردند که آمبولانس داخل ورزشگاه دستگاه شوک همراه ندارد و با تصمیم داور، بازی متوقف شد.

بعد از دقایقی آمبولانس دیگری به ورزشگاه ثامن آمد که آن هم به علت اینکه 2 نفر در محل استادیوم ثامن الائمه دچار سکته قلبی شده بود از ورزشگاه خارج می شود و بعد از حدود یک ساعت توقف بازی، تیم شادکام در حالی که تیم سفیدجامگان در زمین بازی بود تصمیم به خروج از زمین گرفتند تا بازی نیمه اتمام بماند.

  صادق صادقی، مدیرعامل تیم فوتبال سفیدجامگان در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در بازی امروز ما ابتدا نمی دانستیم که دستگاه شوک در آمبولانس نیست و بعد از متوقف شدن بازی توسط داور از این ماجرا مطلع شدیم و بلافاصله تماس گرفتیم بعد از حدود 20 دقیقه دستگاه شوک به ورزشگاه رسید اما ناظر بازی قصد داشت از دستگاه شوک عکس بگیرد و راننده آمبولانس اعلام کرد که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکته قلبی 2 نفر در دربی امروز مشهد!

سکته قلبی 2 نفر در دربی امروز مشهد!