مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 20:002024-01-20بين الملل

نیویورک تایمز: نتانیاهو به رغم تجربه شکست در غزه، تنها بر حفظ قدرت متمرکز است


یک رسانه آمریکایی در یادداشتی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی به دلیل اهداف «شوم» نتانیاهو در حال تجربه شکست در جنگ غزه است، مطرح کرد که او در این میان، - یک رسانه آمریکایی در یادداشتی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی به دلیل اهداف شوم نتانیاهو در حال تجربه شکست در جنگ غزه است، مطرح کرد که او در این میان، تنها روی ماندن در قدرت به عنوان نخست وزیر این رژیم متمرکز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توماس فریدمن روزنامه نگار و ستون نویسی سرشناس آمریکایی در یادداشتی نوشت: به نظر می رسد که رییس جمهور بایدن در سال پیش رو، با دو پیکار مواجه خواهد بود؛ یکی علیه دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا و دیگری علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل.

فریدمن در این یادداشت آورده است که حمایت بایدن از نتانیاهو به قیمت پایگاه مترقی آن تمام می شود، در حالی که نتانیاهو در حال حاضر، طوری با بایدن درافتاده است که می تواند منجر به جلب حمایت یهودیان آمریکایی راست گرا به سمت ترامپ شود.

او در ادامه، این استدلال را برای دیدگاهش با اشاره به سخنرانی پنج شنبه گذشته نتانیاهو می نویسد: نتانیاهو چیزی را صراحتا بیان کرد که در هفته های اخیر، فقط به آن اشاره می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: نتانیاهو به رغم تجربه شکست در غزه، تنها بر حفظ قدرت متمرکز است

نیویورک تایمز: نتانیاهو به رغم تجربه شکست در غزه، تنها بر حفظ قدرت متمرکز است