مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 19:052024-01-16بين الملل

آمریکا مدعی توقیف محموله سلاح های ایرانی به یمن


در 11 ژانویه 2024، نیروی دریایی سنتکام آمریکا هنگام انجام عملیات راستی آزمایی پرچم، یک کشتی که مشغول حمل غیرقانونی تسلیحات پیشرفته ایران برای تامین مجدد نیروهای حوثی (انصارالله) در یمن بود، - آمریکا مدعی شد: در 11 ژانویه 2024، نیروی دریایی سنتکام آمریکا هنگام انجام عملیات راستی آزمایی پرچم، یک کشتی که مشغول حمل غیرقانونی تسلیحات پیشرفته ایران برای تامین مجدد نیروهای حوثی (انصارالله) در یمن بود، توقیف کردند.

 فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام در تداوم اظهارات ضد ایرانی و ناتوانی در برابر انصارالله یمن ادعا کرد: ایالات متحده آمریکا تسلیحات پیشرفته ایرانی را که در حال انتقال به حوثی ها (انصارالله) بودند، توقیف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فرماندهی مرکزی آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در بیانیه ای اعلام کرد: در 11 ژانویه 2024، نیروی دریایی سنتکام آمریکا هنگام انجام عملیات راستی آزمایی پرچم، یک کشتی که مشغول حمل غیرقانونی تسلیحات پیشرفته ایران برای تامین مجدد نیروهای حوثی (انصارالله) در یمن بود، توقیف کردند.

سنتکام مدعی شد: نیروی دریایی آمریکا در ناو یو اس اس لوییس بی پولر با پشتیبانی بالگرد و پهپادها، در نزدیکی سواحل سومالی در آب های بین المللی دریای عرب سوار این کشتی شده و موشک بالستیک ساخت ایران، قطعات موشک و موش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مدعی توقیف محموله سلاح های ایرانی به یمن

آمریکا مدعی توقیف محموله سلاح های ایرانی به یمن