مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:202024-01-13بين الملل

نبرد شدید مقاومت در مرکز غزه/ حملات اشغالگران به اطراف بیمارستان شهدای الاقصی


ارتش رژیم صهیونیستی برای نود و نهمین روز به جنگ وحشیانه و بمباران های خشونت آمیز خود در نوار غزه که ده ها هزار شهید، مجروح، آواره و مفقود بر جای گذاشته است، - ارتش رژیم صهیونیستی برای نود و نهمین روز به جنگ وحشیانه و بمباران های خشونت آمیز خود در نوار غزه که ده ها هزار شهید، مجروح، آواره و مفقود بر جای گذاشته است، ادامه می دهد.

از آن سو، مقاومت فلسطین تجمع خودروها و سربازان اشغالگر را هدف قرار داده و همچنان مانع نفوذ اشغالگران به محورهای مختلف نوار غزه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در زمانی که نگرانی ها از ادامه بحران انسانی ادامه دارد، دفتر رسانه ای دولتی در غزه از قطع برق و از کار افتادن ژنراتورهای برق در بیمارستان شهدای الاقصی خبر داد که وقوع یک فاجعه انسانی جدید را همزمان با توقف خدمات بهداشتی و درمانی به دلیل تمام شدن سوخت، همزمان با توقف خدمات ارتباطی در نوار غزه تهدید می کند.

رسانه های فلسطینی درباره حملات در غزه گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز حملات هوایی و توپخانه ای را در مجاورت بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه انجام داد.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز صحنه هایی از مداوای مجروحان ناشی از بمباران در داخل بیمارستان الامل این جمعیت در خان یونس را منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد شدید مقاومت در مرکز غزه/ حملات اشغالگران به اطراف بیمارستان شهدای الاقصی

نبرد شدید مقاومت در مرکز غزه/ حملات اشغالگران به اطراف بیمارستان شهدای الاقصی