مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:202024-01-12سياسي

مردم با قدرت در انتخابات شرکت خواهند کرد.


رژیم صهیونیستی می خواهد در آستانه انتخابات با ناامن جلوه دادن کشور ایران، مردم را برای حضور در انتخابات 11 اسفند بترساند تا مردم در انتخابات کمتر شرکت کنند، - نگه داشتن خانه های خالی وقتی جوانان مشکل مسکن دارند حق الناس است امام جمعه شهرستان نایین گفت: در این برهه که جوانان ما مشکل مسکن دارند و قیمت ها و اجاره های بالا سبب شده که جوانان و مردم از این قضیه رنج ببرند، نگهداشتن خانه های خالی حق الناس و ظلم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو، امام جمعه شهرستان نایین در نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و اشاره به سالروز فرار شاه، اظهار کرد: مردم ایران در فضای حیات بخش انقلاب توانست یک عنصر دست نشانده و خائن به ملت را بیرون کند و تا امروز از سلطه قلدران و جهان خواران جلوگیری کند.

وی ادامه داد: 26 دی ماه یوم الله است چون روزی است که خدا نتیجه اتکا به قدرت های شیطانی را به همه نشان داد و پهلوی همیشه به حمایت های آمریکا و انگلیس نیاز داشت و وقتی که به او گفتند برو، فقط یک جمله گفت که حالا کجا بروم؟.

حکومت بر مبنای ولایت فقیه شجره تنومند است.

امام جمعه شهرستان نایین افزود: رضا شاه و محمدرضا شاه در ایران، قزافی در لیبی، مبارک در مصر، صدام در عراق، اشرف غنی در افغانستان و زلنسکی در اوکراین و امثال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با قدرت در انتخابات شرکت خواهند کرد.

مردم با قدرت در انتخابات شرکت خواهند کرد.