مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:452024-01-11سياسي

نیاز بیش از پیش تنویر افکار عمومی در مورد قره قشلاق سلماس


مردم شریف قره قشلاق تاریخی بسیار روشن در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و مقابله با مستکبران دارند و تقدیم شهدای بسیار در راه انقلاب و امنیت کشور گواهی بر این مدعاست و در اعتراضاتشان بصورت صریح این موضوع را اعلام می کنند و خواهان پاسخگویی مسئولین به .

- مردم شریف قره قشلاق تاریخی بسیار روشن در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و مقابله با مستکبران دارند و تقدیم شهدای بسیار در راه انقلاب و امنیت کشور گواهی بر این مدعاست و در اعتراضاتشان بصورت صریح این موضوع را اعلام می کنند و خواهان پاسخگویی مسئولین به نگرانی هایشان مخصوصا در زمینه محل تامین چرای دام هایشان و نیز تامین آب این کارخانه هستند.

از مدتها پیش به دنبال انتشار خبر سرمایه گذاری عظیم کارخانه کاوه سودا در منطقه ای از روستای قره قشلاق سلماس موجب بروز نگرانی ها و شبهاتی در مورد وضعیت احداث کارخانه و خطرات احتمالی آن برای اهالی روستا شده است و در روزهای گذشته به دنبال فراهم سازی مقدمات احداث کارخانه اهالی روستا مراتب اعتراض خود را به این موضوع اعلام نموده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر سلماس، با حضور میدانی خبرنگاران در میان اهالی معترض مشخص شد نگرانی عمده مردم بزرگوار قره قشلاق بیشتر در خصوص اینکه درصورت احداث این کارخانه در محل موردنظر  محلی برای چرای دام و احشام نخواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز بیش از پیش تنویر افکار عمومی در مورد قره قشلاق سلماس

نیاز بیش از پیش تنویر افکار عمومی در مورد قره قشلاق سلماس