مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:252023-12-24سياسي

نام شهدای تهران بر دیوار های مناطق 22 گانه نقش می بندد


هر گوشه تهران که پا می گذارید، ممکن است تصویر شهیدی بر دیوار یک ساختمان توجهتان را به خود جلب کند؛ با این حال هنوز جای خالی چهره بسیاری از شهدا بر دیوارهای شهر حس می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، بعید است کسی حتی یک بار در خیابان های تهران قدم گذاشته باشد و چشمش به چهره شهدا که بر دیوارهای کوچک و بزرگ شهر نقش بسته نیفتاده باشد.

این چهره ها در بعضی خیابان ها و محلات بیشتر دیده می شوند و بعضی جاها کم تر.

بعضی جاها نقاشی روی داربست در حال قلم زدن یک نقش جدید است و برخی دیوارها هنوز سفید و خالی مانده اند و جای خالی تصویر چهره بسیاری از شهدا نیز در گوشه و کنار شهر حس می شود.

سروقامتان عنوان پروژه ای است که طی آن شهرداری تهران قصد دارد تصاویر شهدای عزیز را بر دیوارهای شهر به نمایش درآورد و اسامی شهدای هر منطقه را هم برای آشنایی شهروندان با شهدا نگارش کند.

شهاب الدین شکیبا مدیر اداره نقاشی های دیواری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، در این باره به خبرنگار فارس خبر داد: قرار است از ماه آینده یک دیوار در هر یک از مناطق 22 گانه تهران شناسایی شده و اسامی شهدای آن منطقه بر روی آن جانمایی شوند.

این پروژه که با همکاری حوزه هنری و با نام سروقامتان از ماه آینده آغاز به کار خواهد کرد، به گفته شکیبا هنرمندان مطرح گراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام شهدای تهران بر دیوار های مناطق 22 گانه نقش می بندد

نام شهدای تهران بر دیوار های مناطق 22 گانه نقش می بندد