مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:302023-12-26سياسي

رییس اداره کانون های خدمت رضوی: رسالت کانون ها ترویج فرهنگ رضوی است


نشست کانون های خدمت رضوی ایلام با حضور «مهدوی اشرف» رییس اداره کانون های خدمت رضوی و «یعقوبی» رییس اداره خادمیاری در ایلام برگزار شد.

- رییس اداره کانون های خدمت رضوی: رسالت کانون ها ترویج فرهنگ رضوی است ایسنا/ایلام نشست کانون های خدمت رضوی ایلام با حضور مهدوی اشرف رییس اداره کانون های خدمت رضوی و یعقوبی رییس اداره خادمیاری در ایلام برگزار شد.

مهدوی اشرف در این نشست که شامگاه دوشنبه 4 دی در دانشگاه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ایلام جزء معدود استان هایی است که شرایط ویژه ای دارد و ما در مشهد در گردهمایی ها در خدمت کانون های خدمت هستیم.

وی گفت: چالش جدی در ایلام و برخی استان ها در عرصه خادمیاری چالش هم زبانی، هم نگاهی وهم مبنایی است چرا که وقتی که می خواهیم سفری را آغاز کنیم مقصد باید یکی باشد.

رییس اداره کانون های خدمت رضوی آستان قدس، با بیان اینکه متاسفانه ما در موضوعات چشم اندازی نداریم، تصریح کرد: در این عرصه باید نگاه ها یکی باشد.

مهدوی با تاکید بر اینکه ما خادمیار امام رضا(ع) در کانون های خدمت هستیم، ادامه داد: این خادمیاری حاصل توسعه نظری و اعتقادی در خادمیاری امام و زیارت امام رئوف است و مبانی اعتقادی داشت و صرفا یک حرکت اجتماعی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره کانون های خدمت رضوی: رسالت کانون ها ترویج فرهنگ رضوی است

رییس اداره کانون های خدمت رضوی: رسالت کانون ها ترویج فرهنگ رضوی است