مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:452024-01-17بين الملل

مکرون: از حمایت از «دوپاردیو» پشیمان نیستم


امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه گفت که از دفاع از فرضیه بی گناهی ژرار دوپاردیو بازیگر سرشناس فرانسوی که به تجاوز متهم است، پشیمان نیست.

- امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه گفت که از دفاع از فرضیه بی گناهی ژرار دوپاردیو بازیگر سرشناس فرانسوی که به تجاوز متهم است، پشیمان نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهوری فرانسه در یک نشست خبری با اذعان به این که از حمایت از ژرار دوپاردیو بازیگر فرانسوی متهم به تجاوز و آزار جنسی پیشمان نیست و گفت: اگر یک پشیمانی داشته باشم این است که به اندازه کافی نگفته ام که سخنان زنان قربانی این خشونت چقدر مهم است.

دوپاردیو، ستاره 74 ساله فیلم هایی چون سیرانو دو برژراک ، مردی با نقاب آهنین و بیش از 200 فیلم و سریال تلویزیونی دیگر، در سال 2020 به اتهام تجاوز جنسی مرتبط با شکایت مطرح شده ازسوی شارلوت آرنولد در سال 2018 متهم شد.

یک سال بعد ده ها فرد دیگر به عنوان بخشی از یک مقاله تحقیقاتی در روزنامه مدیا پارت در آوریل 2023 علیه این بازیگر فرانسوی صحبت کردند و در نهایت شهرت دوپاردیو ضربه خورد.

در ماه دسامبر، هلن داراس، هنرپیشه فرانسوی نیز شکایتی را به پلیس ارائه کرد و مدعی شد که دوپاردیو در سال 2007 هنگام فیلمبرداری فیلم دیسکو به او تجاوز جنسی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکرون: از حمایت از «دوپاردیو» پشیمان نیستم

مکرون: از حمایت از «دوپاردیو» پشیمان نیستم