مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:152024-01-18اقتصادي

قم قطب تولید کفش ماشینی کشور است


رییس انجمن صنفی کفش ماشینی قم با بیان اینکه با ورود نسل جوان و شرکت های دانش بنیان به صنعت کفش شاهد نگاه علمی در توسعه و صادرات این محصول هستیم، - ایسنا/قم رییس انجمن صنفی کفش ماشینی قم با بیان اینکه با ورود نسل جوان و شرکت های دانش بنیان به صنعت کفش شاهد نگاه علمی در توسعه و صادرات این محصول هستیم، گفت: افق و چشم انداز صنعت کفش در کشور صادرات سالانه 800 میلیون جفت انواع کفش به کشورهای دنیا است.

جواد شعبانزاده در حاشیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی صنعت کفش قم، در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: کم آب بر بودن، اشتغال بالا به ویژه در حوزه اشتغال خانگی و سازگاری با زیست بوم قم از ویژگی های بارز صنعت کفش است.

رییس انجمن صنفی کفش ماشینی قم اظهار کرد: با توجه به ساختار مذهبی و فرهنگی قم که رونق اشتغال خانگی در آن مورد تاکید است صنعت کفش دارای پیوست فرهنگی در این استان است.

شعبانزاده ادامه داد: نزدیکی به پایتخت و فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، وجود مراکز مذهبی و زائرپذیری قم، قرارگیری قم در محور مواصلاتی 17 استان و غیره از عوامل مهم در رونق صنعت کفش در این استان است.

رییس انجمن صنفی کفش ماشینی قم یادآور شد: در راستای خودکفایی این محصول 300 آیتم از مواد اولیه که در زنجیره تامین تاثیرگذار است بومی سازی شده و امروز صنعت کفش قم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم قطب تولید کفش ماشینی کشور است

قم قطب تولید کفش ماشینی کشور است