مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 20:452024-01-19سياسي

هنر باعث تصرف قلوب خواهد شد


هنر باعث تصرف قلوب خواهد شد بنابراین باید ابتدا سعی کنیم با ابزار هنر گارد بسته قلب را باز کرده و قلب را تصرف کنیم تا حرف بر دل بنشیند.

- ایسنا/قزوین استاد برجسته خوشنویسی گفت: هنر باعث تصرف قلوب خواهد شد بنابراین باید ابتدا سعی کنیم با ابزار هنر گارد بسته قلب را باز کرده و قلب را تصرف کنیم تا حرف بر دل بنشیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین امیرخانی در آیین افتتاحیه هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی که شامگاه جمعه 29 دی در سالن شهید رجایی قزوین، برگزار شد؛ اظهار کرد: ما امروز در ایران هنری چندین هزار ساله و چهره های برتری داریم که برای ما به شأن و منزلت تبدیل شده و در زمره امانت الهی قرار گرفته است.

امانت الهی یعنی خاطره تاریخی یک ملت و جان های عزیزی که برای آن زحمت کشیدند و آن را صیقل دادند.

وی با بیان اینکه یکی از هنرهای اصیل به جامانده از گذشته تا به امروز آواز است، خاطرنشان کرد: قزوین زیارتگاه استاد آواز ایران اقبال آذر است که یکی از پنج استاد تاریخ موسیقی آوازی ایران است.

امیرخانی با اشاره به اینکه آواز نماینده ادبیات ایران است، تصریح کرد: آواز ایرانی مانند آواز موسیقیایی هندی بی نظیر بوده و شناسنامه ماست و انتظار می رود، متولیان فرهنگ و هنر از آوازی که نماینده ادبیات ایران است حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر باعث تصرف قلوب خواهد شد

هنر باعث تصرف قلوب خواهد شد