مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:402024-01-02سياسي

دری نجف آبادی: ایران کانون شبکه عظیم اهل بیت(ع) در سراسر جهان است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ایران اسلامی را کانون شبکه عظیم اهل بیت(ع) در سراسر جهان دانست و ضرورت صیانت از این کانون مقدس تاکید کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: در شرایطی که دشمن برای ضربه زدن به کیان انقلاب از هیچ توطئه و دسیسه ای فروگذار نمی کند، این وظیفه دستگاه قضایی است که با هوشیاری در برابر این توطئه ها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه هوشیاری دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی ضامن اجرای سیاست های کلان نظام اسلامی است، افزود: تا زمانی که دستگاه قضایی به درستی به وظایف خود عمل کند و از هوشیاری کافی در برابر توطئه ها و تخلفات برخوردار باشد مشکلات برطرف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: دستگاه قضایی نباید اجازه دهد عده ای بخواهند به آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی خدشه وارد کرده و به اهداف پلید خود برسند، حراست و پاسداری از ارزش های انقلاب است که مانع تحقق اهداف پلید دشمنان شده است.

دری نجف آبادی با اشاره به حوادث غزه  بیان کرد: امروز سنگرهای جبهه مقاومت در اکثر کشورهای آزادی خواه گسترش یافته و آزادی خواهان با الگوگیری از مقاومت ایران در مقابل مستکبرین عالم ایستادگی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دری نجف آبادی: ایران کانون شبکه عظیم اهل بیت(ع) در سراسر جهان است

دری نجف آبادی: ایران کانون شبکه عظیم اهل بیت(ع) در سراسر جهان است