مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:252024-01-15سياسي

خطر کسری بودجه در کمین دانشگاه های انگلیس


تعدادی از دانشگاه های انگلیس به دلیل کاهش زیاد تعداد دانشجویان بین المللی پس از سیاست های سختگیرانه دولت ریشی سوناک، در معرض کسری بودجه قرار گرفته اند.

- تعدادی از دانشگاه های انگلیس به دلیل کاهش زیاد تعداد دانشجویان بین المللی پس از سیاست های سختگیرانه دولت ریشی سوناک، در معرض کسری بودجه قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فایننشال تایمز، ویوین استرن، مدیر اجرایی دانشگاه های انگلیس که بیش از 140 دانشگاه را نمایندگی می کند، ضمن بیان این هشدار، گفت: این بخش به دلیل سیاست های مهاجرتی که دانشجویان بین المللی را از ورود به انگلیس برای تحصیل باز می دارد، با چشم انداز نامناسبی رو به رو شده است.

درخواست استرن زمانی مطرح شد که برخی از دانشگاه های برتر از جمله یورک، مجبور شده اند برای حفظ دانشجویان خارجی خود، برخی شرایط و مقررات را آسان تر کنند.

با توجه به شهریه داخلی 9200 پوندی در دهه گذشته، دانشگاه های انگلیس به میزان بسیار زیادی به دانشجویان غیر اتحادیه اروپا متکی بوده است، به طوری که هزینه های دانشجویان غیر اتحادیه اروپا در حال حاضر نزدیک به 20 درصد از درآمد این بخش را تشکیل می دهد.

در این میان، دانشگاه ها به طور خصوصی هشدار داده اند که به دنبال یک سری سیاست های سختگیرانه دولت در سال جاری، تعداد ثبت نام ها به شدت کاهش یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر کسری بودجه در کمین دانشگاه های انگلیس

خطر کسری بودجه در کمین دانشگاه های انگلیس