مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:052024-01-05سياسي

آمریکا و رژیم اشغالگر قدس مستقیم یا غیرمستقیم در حادثه کرمان دخالت دارند


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: دست آمریکا و رژیم اشغالگر قدس مستقیم یا غیرمستقیم در حادثه کرمان دخالت دارند چراکه روزی شهید سلیمانی بساط داعش را در سوریه و عراق برچید و آنان را زبون و خوار کرد، - ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: دست آمریکا و رژیم اشغالگر قدس مستقیم یا غیرمستقیم در حادثه کرمان دخالت دارند چراکه روزی شهید سلیمانی بساط داعش را در سوریه و عراق برچید و آنان را زبون و خوار کرد، استکبار و همدستانش محبت و حمایت خود را به داعشیان نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز 15 دی ماه در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: تمام مردم این استان دلبستگی خود را به راه فاطمی و دل بستگان این مسیر نشان دادند.

وی تصریح کرد: ملت ما داشته های فراوان فرهنگی، دینی، انقلابی، جهادی و ایمانی دارند و یکی از این داشته ها انقلابی جان فدایی در راه خدا است.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: مردم ایران و آزادگان جهان این الگو را در شهید سلیمانی می بینند و باید این داشته ها را گرامی بداریم و این نمادها و الگوها قوه محرکه انقلاب اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و رژیم اشغالگر قدس مستقیم یا غیرمستقیم در حادثه کرمان دخالت دارند

آمریکا و رژیم اشغالگر قدس مستقیم یا غیرمستقیم در حادثه کرمان دخالت دارند