مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:102023-12-23سياسي

رفع مشکلات مردم و مردم داری راهبرد دولت سیزدهم است


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه باید خدمت بی منت به مردم داشته باشیم، گفت: رفع مشکلات مردم و مردم داری راهبرد دولت سیزدهم است به گونه ای که رییس جمهور حتی جمعه ها برای رفع مشکلات مردم به استان ها سفر می کنند.

- قاسم عزیززاده گرجی امروز در نشست منطقه ای بخشداران شرق استان که در نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز، گلواژه های ایمان و اسطوره های ایثار ایران اسلامی به ویژه شهدای نکا و نیروگاه شهید سلیمی، اظهار کرد: در جایگاه بخشدار، فرماندار و حاکمیتی موظف هستیم متناسب با اولویت ها و اهمیت موضوع به وقایع بپردازیم به دلیل این که ما جهت دهنده ایم.

وی با بیان اینکه بخشدار نماینده دولت در بخش است باید ماموریت های نظام و رسالت دینی و انقلابی مورد توجه باشد، افزود: از فاطمیه اول تا ولادت حضرت زهرا (س) باید فرصت را مغتنم بشماریم و سیره این بانوی بزرگ اسلام را تبیین کنیم.

عزیزاده گرجی با بیان اینکه اساس آفرینش عالم حضرت زهرا(س) است، گفت: سبب آفرینش همه مخلوقات حتی انبیا و ائمه اطهار(ع) زهرای مرضیه(س) است.

وی با بیان اینکه باید سیره حضرت زهرا(س) و زندگی نورانی و حیات بخش آن حضرت در بخش های فرزندپروری، همسرداری، ولایت مداری، دین داری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات مردم و مردم داری راهبرد دولت سیزدهم است

رفع مشکلات مردم و مردم داری راهبرد دولت سیزدهم است