مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 21:052024-01-10سياسي

استاندار اردبیل: انتقال آب از سد گیوی به مناطق دیگر استان اردبیل صحت ندارد


اظهاراتی که مبنی بر انتقال آب از سد گیوی به مناطق دیگر استان اردبیل کذب محض بوده و اهالی شهرستان کوثر اطمینان خاطر داشته باشند که هیچ طرحی در این حوزه برنامه ریزی و اجرا نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان اجتماعی، نخبگان و منتخبین شهرستان کوثر با استاندار اردبیل، اظهار کرد: برخی شایعات مبنی بر انتقال آب از سد گیوی به برخی نقاط استان اردبیل ذهن مردم شریف شهرستان کوثر در چند مدت اخیر دچار آشفتگی کرده است.

وی افزود: به مردم شهرستان فوق اطمینان خاطر می دهم که هیچ گونه عملیات انتقال آب از سد گیوی به سایر مناطق استان انجام نخواهد شد، هرگونه مطلب و ابهاماتی که منجر به تحت تاثیر قرار گرفتن افکار مردم استان اردبیل شود باتوجه به اهمیت افکار عمومی، باید به شکل کامل شفاف سازی شود.

تخصیص 700 میلیارد ریال اعتبار ب سد گیوی پس از سفر رییس جمهور استاندار اردبیل تصریح کرد: پس از سفر اول ریاست جمهوری دولت سیزدهم به استان اردبیل 700 میلیارد ریال اعتبار برای سد گیوی تخصیص یافت و این سد به عنوان محور اصلی توسعه کشاورزی شهرستان کوثر برنامه ریزی شده است و باتوجه به اتمام عملیات اجرایی بدنه سد و آبگیری، عملیات شبکه طی چند هفته آینده آغاز شده و در همین راستا عملیات خط انتقال سد گیوی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: انتقال آب از سد گیوی به مناطق دیگر استان اردبیل صحت ندارد

استاندار اردبیل: انتقال آب از سد گیوی به مناطق دیگر استان اردبیل صحت ندارد