مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:252023-12-31فرهنگي

71 سالگی «بازی گر» نقش های ماندگار؛ هنرپیشه ای که ژانر تاریخی را دوست دارد


کارش را از سال 1348 با تئاتر آغاز کرد و بعد از بازی در تئاتر «بی تو مهتاب شبی…» برای بازی در سریال «روزی روزگاری» توسط امرالله احمدجو دعوت به کار شد.

- خبرگزاری فارس - گروه هنر و رسانه: کارش را از سال 1348 با تئاتر آغاز کرد و بعد از بازی در تئاتر بی تو مهتاب شبی… برای بازی در سریال روزی روزگاری توسط امرالله احمدجو دعوت به کار شد.

هرچند روزی روزگاری اثر ویژه ای در مسیر و کارنامه کاری او محسوب می شود، اما نقش آفرینی پاک نیت در مجموعه های یوسف پیامبر ،  پدرسالار ، در چشم باد ، پس از باران ، شب دهم ، پرده نشین ،  شهرزاد ، ساختمان 85 ، پشت کوه های بلند و همین نیز رفته رفته او را به چهره منحصر به فردی در فضای سینما و تلویزیون تبدیل کرد.

محمود پاک نیت، زاده دهم دی ماه سال 1331 در کازرون شیراز است و از سال 1356 به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون ایران پرداخته است.

او در سال 66 با نقش آفرینی در فیلم گشتی ها به کارگردانی جواد مرادی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما را کسب کرد.

  او غیر از گشتی ها تجربه حضور در آثار سینمایی همچون دنیای وارونه، مرد عوضی، جنگجوی پیروز، سیب سرخ حوا، باشگاه سری، دعوت به شام، ایستگاه متروک، صنوبر، بی تو تنهایم، عاشق مترسک، سفر به هیدالو، شهر آشوب، دل شکسته و زمهریر را در کارنامه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 سالگی «بازی گر» نقش های ماندگار؛ هنرپیشه ای که ژانر تاریخی را دوست دارد

71 سالگی «بازی گر» نقش های ماندگار؛ هنرپیشه ای که ژانر تاریخی را دوست دارد