مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:352024-01-17سياسي

ظرفیت بالای البرز برای گردشگری خوراک


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: استان البرز با دارا بودن شهرستاهایی که هر کدام قدمتی دیرینه و غذای محلی و خوراک خاص خود را دارند قابلیت معرفی و گسترش گردشگری خوراک را دارد که این موضوع توجه ویژه می طلبد.

- ایسنا/البرز معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: استان البرز با دارا بودن شهرستاهایی که هر کدام قدمتی دیرینه و غذای محلی و خوراک خاص خود را دارند قابلیت معرفی و گسترش گردشگری خوراک را دارد که این موضوع توجه ویژه می طلبد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام علی محمدی روز چهارشنبه 27 دی 1402 اظهار کرد: همچنین سمنو به عنوان یک خوراک ملی در کشورمان به ثبت رسیده است و البرز نیز مانند دیگر استان ها از این خوراک ارزشمند برخوردار است که مراسمات سمنوپزان نیز در مناسبت های مختلف در شهرستان ها برگزار می شود.

اخیرا ایجاد خلاقیت توسط تولیدات سمنوی پای دیگ سادات، در پخت سمنوی البرز جذابیتی دو چندان ایجاد کرده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با اشاره به قابلیت های گردشگری این استان در زمینه های مختلف، گفت: البرز به عنوان استان اقوام شناخته می شود که ساکنان از شهرهای مختلف را در خود جای داده است و این نیز به نوبه خود ظرفیت و تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بالای البرز برای گردشگری خوراک

ظرفیت بالای البرز برای گردشگری خوراک