مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 00:102024-01-07سياسي

درخواست مسجدسلیمانی ها از خانواده شهید شادمانی: بگذارید شهیدتان در شهر ما بماند!


قبل از عملیات آزادسای خرمشهر، جلیل سرباز بود و از برادرش که فرماندهی محور سرپل ذهاب را بر عهده داشت، خواست تا او را به خوزستان اعزام کند و این طور شد که یک فرمانده برای برادرش پارتی بازی کرد.

- خبرگزاری فارس  ـ حماسه و مقاومت: چند روز پیش خبر شناسایی شهید جلیل شادمانی برادر سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) از طریق آزمایش DNA اعلام شد.

شهیدی که رفته بود خرمشهر را آزاد کند، اما بعد از مجروحیت در اردیبهشت 1361 به اسارت بعثی ها درآمد و بخاطر شدت جراحات در یکی از مراکز درمانی بصره به شهادت رسید و بی نام و نشان به خاک سپرده شد.

شهید جلیل شادمانی که بعد از 41 سال پیکرش شناسایی شد درگذشت پدر و مادر شهید با چشم های منتظر این شهید سال ها در بصره دفن شده بود و پدر و مادر و خانواده اش انتظار آمدنش را می کشیدند.

وقتی که اسرا به کشور بازگشتند، امیدی در دل خانواده اش بود که شاید جلیل ته تغاری شان بین اسرا باشد اما از او خبری نبود که نبود.

تا اینکه در سال 78 مادر جلیل  و در سال 87 پدر این شهید با چشم های منتظر درگذشتند.

اولین نفر از سمت چپ شهید جلیل شادمانی خاکسپاری جلیل به عنوان شهید گمنام در مسجد سلیمان این بی خبری ها ادامه داشت تا اینکه کمیته جستجوی مفقودین در سال 97 پیکر یک شهید بی نشان را در بصره تفحص می کند و با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مسجدسلیمانی ها از خانواده شهید شادمانی: بگذارید شهیدتان در شهر ما بماند!

درخواست مسجدسلیمانی ها از خانواده شهید شادمانی: بگذارید شهیدتان در شهر ما بماند!