مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:552023-12-27اقتصادي

مساحت فضای سبز شهری افزایش و توسعه می یابد


شهردار مشگین شهر ضمن اعلام اینکه کمربندی 45 متری پس از چندین سال بازگشایی شد، از افزایش و توسعه مساحت فضای سبز شهری خبر داد.

- ایسنا/اردبیل شهردار مشگین شهر ضمن اعلام اینکه کمربندی 45 متری پس از چندین سال بازگشایی شد، از افزایش و توسعه مساحت فضای سبز شهری خبر داد.

علی مسیب زاده 6 دی در جلسه با مسئولان با اعلام این مطلب افزود: با تملک 13 هزار متر مربع از کاربری های فضای سبز در پارک ها و بوستان های فدک، سرباز و معابر میدان ارتش و زمین های واقع در خیابان پلیس به ارزش 51 میلیارد تومان، مساحت فضای سبز مشگین شهر به مقدار 7 هزار 257 متر مربع افزایش یافت.

شهردار مشکین شهر ادامه داد: کمیسیون توافق شهرداری بیش از پیش با فعالیت مستمر در حوزه صیانت از املاک شهرداری درصدد افزایش سرانه فضای سبز شهری تلاش نموده و در روزهای آینده خبرهای بیشتری در این حوزه به سمع و نظر شهروندان رسانده خواهد شد.

کمربندی 45 متری پس از چندین سال بازگشایی شد مسیب زاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با تلاش و پیگیریهای شهرداری و اعضای شورای شهر و کمیسیون توافق و همچنین همکاری متقابل مالکین، پس از چندین سال عملیات بازگشایی کمربندی 45 متری از اول بلوار امین تا میدان دادگستری آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساحت فضای سبز شهری افزایش و توسعه می یابد

مساحت فضای سبز شهری افزایش و توسعه می یابد