مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:312024-01-15سياسي

تعمیر و سرویس آسانسور تهران


اعتماد و آسودگی در استفاده از آسانسور در هر ساختمان بسیار مهم است.

به همین دلیل، همکاری با تیمی از تکنسین های ماهر و متخصص در زمینه تعمیر و سرویس آسانسور از مهمترین مسئولیت های هر سازنده و یا مدیر ساختمانی می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آسانسور کیهان گستر مانا، شرکت کیهان گستر مانا مجری تعمیر و سرویس آسانسور با بیش از 20 سال تجربه در این حوزه، توانسته است تعداد زیادی از مشتریان خود را در تمام مناطق تهران با خدمات خوب و با کیفیت خود راضی نگه داشته و از این طریق نامی نیک برای خود و رزومه ای قوی برای اعتبار خویش فراهم کند.

از جمله خدماتی که در اختیار شما قرار می دهیم عبارتند از: - تعمیر آسانسورهای قدیمی و فرسوده - سرویس دوره ای و پیشگیرانه آسانسور - عیب یابی و رفع اشکال آسانسور - نصب و تعمیر قطعات و لوازم جانبی برای آسانسور - مشاوره و راهنمایی در خدمات نگهداری و نظافت آسانسور - بازسازی و نوسازی تمامی آسانسورهای هیدرولیکی و کششی ما با فوریت و دقت در تعمیرات کارمان، اصل حفظ امنیت و سلامتی ساکنین و کاربران ساختمان ها را رعایت می کنیم.

همچنین، در خدمات فوری و شبانه روزی برای تعمیر و سرویس آسانسورهای شما، تضمین می کنیم که هیچ مشکلی در استفاده از آسانسور شما در وقت های حیاتی رخ نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و سرویس آسانسور تهران

تعمیر و سرویس آسانسور تهران