مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:402024-01-03دانش

توجه ویژه دانشگاه تهران به دوره کارورزی دانشجویان


معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان اینکه دوره کارورزی جزء برنامه های تحول در این دانشگاه است، گفت: دوره کارورزی باعث آمادگی و آشنایی بیشتر دانشجویان با رشته تحصیلی و بازار کار خواهد شد.

- محمود کمره ای معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره رویکرد دانشگاه ها در دوره کارورزی، با بیان اینکه با هماهنگی های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برنامه تحولی در آموزش پیش بینی شده که بیشتر از قبل به دروس مهارتی توجه می شود، گفت: دوره کارورزی جزء برنامه های تحول در دانشگاه تهران است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران یادآور شد: برای دوره کارشناسی بین 3 تا 15 واحد دروس مهارتی پیش بینی شده که از طریق وزارت علوم به تمام دانشگاه ها ابلاغ شده و هرکدام از دانشگاه ها مطابق با شرایط خودشان در ترم های مختلف می توانند روی آن فعالیت داشته باشند.

  * راه اندازی درس یادگیری تجربی کمره ای اضافه کرد: در ترم اول سال تحصیلی 1403- 1402 برای نخستین بار درسی با عنوان یادگیری تجربی به دانشجویان کارشناسی که بالای 70 واحد گذرانده بودند و متقاضی گذراندن این دروس بودند، ارائه کردیم، با پایان ترم نتایج ارزیابی و نمرات مشخص می شود و ترم آینده هم این درس را برای دانشجویان ارائه خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه دانشگاه تهران به دوره کارورزی دانشجویان

توجه ویژه دانشگاه تهران به دوره کارورزی دانشجویان