مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:452024-01-10بين الملل

رایزنی هیات رژیم صهیونیستی با مقام های قاهره درباره تبادل اسرا


یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی در قالب هیاتی به منظور رایزنی درخصوص تلاش های انسانی مربوط به تدابیر امنیتی در «محور فیلادلفیا» در امتداد مرز مصر و غزه و معامله تبادل اسرا به قاهره سفر کرد.

- یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی در قالب هیاتی به منظور رایزنی درخصوص تلاش های انسانی مربوط به تدابیر امنیتی در محور فیلادلفیا در امتداد مرز مصر و غزه و معامله تبادل اسرا به قاهره سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت نوشت، غسان علیان، هماهنگ کننده کابینه رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطین در رأس هیئتی امنیتی به قاهره سفر کرد.

هدف از انجام این سفر رایزنی درخصوص تلاش های انسانی مربوط به تدابیر امنیتی در محور فیلادلفیا در امتداد مرز مصر و غزه و معامله تبادل اسرا به قاهره عنوان شده است.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز سه شنبه نوشت که هیئتی از رژیم صهیونیستی در راستای تلاش ها برای ازسرگیری مذاکرات مربوط به معامله تبادل اسرا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) وارد قاهره شد.

مقامات مصر اعلام کردند که مذاکرات جدید با میانجیگری مصری ها و با هدف آزادی اسرایی که همچنان در غزه هستند، در مقابل برقراری آتش بس طولانی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی هیات رژیم صهیونیستی با مقام های قاهره درباره تبادل اسرا

رایزنی هیات رژیم صهیونیستی با مقام های قاهره درباره تبادل اسرا