مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:402024-01-07ورزشي

مدال های تقلبی که فوتبال کره جنوبی را نفرین کرد / 64 سال ناکامی!


بسیاری از مردم کره جنوبی معتقدند ناکامی های پیاپی این کشور در جام ملت های آسیا حاصل نفرینی است که از طلا های تقلبی گریبان فوتبال این کشور در مسابقات آسیایی را گرفته است.

- مدال های تقلبی که فوتبال کره جنوبی را نفرین کرد / 64 سال ناکامی! بسیاری از مردم کره جنوبی معتقدند ناکامی های پیاپی این کشور در جام ملت های آسیا حاصل نفرینی است که از طلا های تقلبی گریبان فوتبال این کشور در مسابقات آسیایی را گرفته است.

وقتی کره ای ها در سال 2015 به فینال جام ملت های آسیا صعود کردند بسیاری بر این باور بودند که شاید نفرین طلا های جعلی به پایان رسیده است.

اما کسانی هم معتقدند تا روزی که همه مدال ها به بازیکنان و یا بازمانده های نسل 1960 نرسد این نفرین به قوت خود باقی خواهد بود و کره طعم قهرمانی را نخواهد چشید.

تیم فوتبال کره جنوبی پس از سال 1960 که موفق به کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا شد دیگر نتوانست این عنوان را تکرار کند و خیلی ها آن را نفرینی برای فوتبال این کشور می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، تیم ملی فوتبال کره جنوبی در سال 1956 موفق شد برای نخستین بار عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا را کسب کند.

کره ای ها در این مسابقات که به میزبانی هنگ کنگ برگزار شد موفق شدند در دیدار نهایی برابر رژیم صهیونیستی به برتری برسند و تیم میزبان هم عنوان سومی را از آن خود کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال های تقلبی که فوتبال کره جنوبی را نفرین کرد / 64 سال ناکامی!

مدال های تقلبی که فوتبال کره جنوبی را نفرین کرد / 64 سال ناکامی!