مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:502023-12-23اقتصادي

کشف محموله بزرگ قاچاق در افسریه/ انتقال اجناس به بازار با خودروی شوتی


در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در ساختمانی مسکونی در آدرس خیابان افسریه 15 متری دوم تخلیه و دپو شده است که این کالا ها به وسیله خودرو های شوتی به این مکان منتقل شده اند.

- در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در ساختمانی مسکونی در آدرس خیابان افسریه 15 متری دوم تخلیه و دپو شده است که این کالا ها به وسیله خودرو های شوتی به این مکان منتقل شده اند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 10 هزار قلم انواع کالای قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ مهدی افشاری؛ رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده افسریه شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در ساختمانی مسکونی در آدرس خیابان افسریه 15 متری دوم تخلیه و دپو شده است که این کالاها به وسیله خودروهای شوتی به این مکان منتقل شده اند.

 افشاری تصریح کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد در این محل یک باب ساختمانی مسکونی است نه انبار! همچنین در این خانه مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله بزرگ قاچاق در افسریه/ انتقال اجناس به بازار با خودروی شوتی

کشف محموله بزرگ قاچاق در افسریه/ انتقال اجناس به بازار با خودروی شوتی