مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:452024-01-17اقتصادي

پرداخت 180 میلیارد ریال کمک هزینه کرایه حمل در قالب کشت قراردادی خراسان رضوی


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: در فصل خرید تضمینی گندم سال جاری بالغ بر 180 میلیارد ریال کمک هزینه کرایه حمل محصول به گندمکاران استان پرداخت شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: در فصل خرید تضمینی گندم سال جاری بالغ بر 180 میلیارد ریال کمک هزینه کرایه حمل محصول به گندمکاران استان پرداخت شده است.

وحیدرضا فریدونی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با مزایای طرح کشت قراردادی محصولات کشاورزی اظهار کرد: یکی از مهمترین این مزایا پرداخت کمک هزینه حمل محصول از مزرعه تا مرکز خرید دولتی است.

وی افزود: در سال جاری در ازای هر تن، یک میلیون و 500 هزار ریال با این عنوان به کشاورزان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی با اشاره به خرید تضمینی بیش از 379 هزار و 343 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال جاری تصریح کرد: از این میزان خرید تضمینی، بیش از 180 هزار تن از گندم های خریداری شده مربوط به محصولات ثبت شده در سامانه مذکور می باشد که در سال گذشته مراحل ثبت قرارداد انجام شده بود.

فریدونی تاکید کرد: در راستای اجرای مفاد قرارداد کشاورزی قراردادی، در فصل خرید تضمینی سال جاری بالغ بر 180 میلیارد ریال به عنوان کمک هزینه کرایه حمل از مزرعه تا مراکز خرید دولتی به کشاورزان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 180 میلیارد ریال کمک هزینه کرایه حمل در قالب کشت قراردادی خراسان رضوی

پرداخت 180 میلیارد ریال کمک هزینه کرایه حمل در قالب کشت قراردادی خراسان رضوی