مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:252024-01-20اجتماعي

بلایی که تورهای طبیعت گردی غیرمجاز سر محیط زیست می آورند


یک فعال محیط زیست معتقد است، تورهای طبیعت گردی غیرمجازی که لیدر آموزش دیده ندارند، آسیب های جبران ناپذیری به محیط زیست و طبیعت وارد می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه یک فعال محیط زیست معتقد است، تورهای طبیعت گردی غیرمجازی که لیدر آموزش دیده ندارند، آسیب های جبران ناپذیری به محیط زیست و طبیعت وارد می کنند.

یوسف ابراهیمیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه فعالیت تورهای طبیعت گردی و گردشگری غیرمجاز آسیب زیادی را به محیط طبیعی وارد می کند، اظهار کرد: متاسفانه این تورها لیدری که آشنا به مباحث اکوتوریسم باشد، ندارند و اعضای تورها نیز اطلاعات کافی درباره نحوه حضور در طبیعت و مراقبت از اکوسیستم دریافت نکرده اند.

وی ادامه داد: گاهی گردشگران تصور می کنند اینکه زباله های خود را در کیسه بریزند و با خود به همراه بیاورند تنهای کاری است که باید در حق طبیعت بکنند و چون هیچ پسماندی را در محیط رها نکرده اند حضور آنها در محطی طبیعی بدون آسیب بوده، در حالیکه حقیقت چیز دیگری است.

مدیر و موسس انجمن حفاظت و احیاء محیط زیست کرمانشاه از تبعات اقدامات گردشگران بر محیط طبیعی یاد کرد و گفت: موسیقی که افراد در طبیعت و با صدای بلند توسط اسپیکر پخش می کنند، بدون آنکه بدانند به حیات وحش منطقه آسیب جدی می زند و آنها را فراری می دهد که این امر در روند حیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلایی که تورهای طبیعت گردی غیرمجاز سر محیط زیست می آورند

بلایی که تورهای طبیعت گردی غیرمجاز سر محیط زیست می آورند