مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 12:202023-12-29سياسي

کاش حاج قاسم فضای مجازی داشتیم


در اصطلاحات رایج نظامی وقتی نیرویی در کمین گرفتار میشود به آن کمین کشتارگاه یا قتلگاه می گویند! امروز هم نوجوانان و جوانان ما در شبکه های اجتماعی آمریکایی - صهیونیستی در جنگ ترکیبی و شناختی در کمین گرفتار شده اند و دارد ذهن و قلبشان به مسلخ می رود.

- در اصطلاحات رایج نظامی وقتی نیرویی در کمین گرفتار میشود به آن کمین کشتارگاه یا قتلگاه می گویند! امروز هم نوجوانان و جوانان ما در شبکه های اجتماعی آمریکایی - صهیونیستی در جنگ ترکیبی و شناختی در کمین گرفتار شده اند و دارد ذهن و قلبشان به مسلخ می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علیرضا آل داود، فعال رسانه در کانال ایتای خود نوشت: ما کمین خورده ایم! چند وقت قبل داشتم در حوزه شناختی گیم استریمیرها را در شبکه اجتماعی دیسکورد، پیام رسان تلگرام و آپارات بررسی می کردم.

انتشار نتایجش بماند برای بعد، اما یک جنگ شناختی ادراکی در آنجا وجود دارد که یا عامدانه یا از روی غفلت به آن پرداخته نشده است.

دیدن وضعیت امروز این نوجوانان عمدتا 12 تا 18 ساله در این فضای مسموم و تحت مدیریت منافقین، ضد انقلاب ، پهلویست ها، یگان 8200 رژیم صهیونیستی و مرکز اعتدال عربستان مرا یاد این جمله ی سال 95 رهبر حکیم انقلاب اسلامی انداخت که ایشان فرمودند: فضای مجازی قتلگاه جوانان و نوجوانان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش حاج قاسم فضای مجازی داشتیم

کاش حاج قاسم فضای مجازی داشتیم