مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:302024-01-14سياسي

فرهنگ مطالبه گری درست را باید در بین مردم نهادینه کنیم


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انسجام اجتماعی، کادرسازی و مطالبه گری سه مولفه مهم برای توسعه است بنابراین سازمان های مردم نهاد در جهت تحقق این هدف تلاش کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انسجام اجتماعی، کادرسازی و مطالبه گری سه مولفه مهم برای توسعه است بنابراین سازمان های مردم نهاد در جهت تحقق این هدف تلاش کنند.

رضا شریفی امروز یکشنبه 24 دی در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد استان اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد به تیم مدیریتی استان کمک کنند چرا که در بازه زمانی حاضر نگاه ویژه ای به استان وجود دارد که در این بازه زمانی می توان عقب ماندگی های تاریخی را جبران کرد.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد حتی اگر نسبت به عملکرد مسئولان انتقاد دارند، از آنان روی برنگردانند و مدیران را در اداره امور یاری دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فرهنگ مطالبه گری درست و اصولی را باید در بین مردم نهادینه کنیم.

وی اذعان کرد: انسجام اجتماعی، کادرسازی و مطالبه گری سه مولفه مهم برای توسعه است بنابراین سازمان های مردم نهاد در جهت تحقق این هدف تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مطالبه گری درست را باید در بین مردم نهادینه کنیم

فرهنگ مطالبه گری درست را باید در بین مردم نهادینه کنیم