مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:352024-01-17سياسي

فعالیت های فضای مجازی در حوزه انتخابات پایش مداوم می شود


رییس کل دادگستری خراسان شمالی تاکید کرد: در حوزه انتخابات، فعالیت مدیران گروه ها و ادمین ها در فضای مجازی تحت رصد و پایش مداوم قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی تاکید کرد: در حوزه انتخابات، فعالیت مدیران گروه ها و ادمین ها در فضای مجازی تحت رصد و پایش مداوم قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین رضا براتی زاده امروز (27 دی ماه) در هشتمین نشست شورای نظارت، پیگیری و مدیریت وقایع مهم استان، به بررسی مهمترین عناوین مجرمانه درباره جرائم و تخلف های انتخاباتی در فضای عینی و مجازی پرداخت.

وی با اشاره به مزایا و محاسن و همچنین تهدیدها و مخاطره های فضای مجازی، گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، از طریق کمیته رصد و پایش که با هدف تقویت و تداوم سازوکارهای نظارتی ذیل ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است، فرآیندها و رفتارها را از سوی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها و تمام اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با این رویداد مهم و سرنوشت ساز تحت مدیریت، نظارت، مراقبت و پیگیری مستمر قرار خواهد داد.

وی بیان کرد: باید ادمین ها و گروه هایی که در فضای مجازی فعالیت دارند در گام نخست دعوت به حضور شوند و سپس در قالب نشست های توجیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فضای مجازی در حوزه انتخابات پایش مداوم می شود

فعالیت های فضای مجازی در حوزه انتخابات پایش مداوم می شود