مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:102024-01-16اقتصادي

افزایش مزیت رقابتی و صادراتی رادیاتورها با نانوپوشش های سرامیکی


یکی از گروه های صنعتی در رادیاتورهای تولیدی خود، از نانو پوشش های تبدیلی نانوسرامیکی مبتنی بر زیرکونیوم بهره برده که موجب شده رادیاتورهایی با مصرف انرژی پایین و انتقال حرارتی بالا عرضه کند و این مزیت ها سبب شده رادیاتورهای تولیدی به 8 کشور صادر شوند.

- یکی از گروه های صنعتی در رادیاتورهای تولیدی خود، از نانو پوشش های تبدیلی نانوسرامیکی مبتنی بر زیرکونیوم بهره برده که موجب شده رادیاتورهایی با مصرف انرژی پایین و انتقال حرارتی بالا عرضه کند و این مزیت ها سبب شده رادیاتورهای تولیدی به 8 کشور صادر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید اسماعیلی، مدیر عامل یکی از گروه های صنعتی در حوزه تولید رادیاتور با بیان اینکه از سال 73 فعالیت خود را در بخش تاسیسات گرمایشی و سرمایشی آغاز کردیم، گفت: از سال 93 وارد فاز تولید شدیم و در سال 94 اولین رادیاتورهای تولیدی را به بازار عرضه کردیم و چند سالی است که از پوشش حاوی نانو ذرات زیرکونیوم در رادیاتورها استفاده می کنیم که این موضوع بهره وری تولید را افزایش داده است که از آن جمله می توان به کاهش میزان مصرف رنگ در تولید اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در ابتدا برای جلوگیری از مشکلات فسفاته ها به سراغ این فناوری رفتیم، اما بعد مزیت های کیفی این فناوری مشوق ما بود، اظهار کرد: در بازار بین المللی رقبای آلمانی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مزیت رقابتی و صادراتی رادیاتورها با نانوپوشش های سرامیکی

افزایش مزیت رقابتی و صادراتی رادیاتورها با نانوپوشش های سرامیکی