مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:312024-01-17ورزشي

حبیب بهمنی از افتخارآفرینی برای ایران تا مربیگری کروات ها


خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری سختی، مربیِ انسان است، شعاری که عینیت و نمود آن را می توان در عرصه ورزش و زندگی ورزشکاران و مربیان موفق دید.

  اگر چه چهارمحال و بختیاری استعدادهای بی نظیری در رشته های ورزشی انفرادی به ویژه ورزش های رزمی چون ووشو دارد که توانسته اند در رقابت های مختلف ملی و بین المللی عملکرد خیره کننده ای داشته باشند، اما نمی توان منکر شرایط سخت پیش روی یک ورزشکار در این استان بود.

وجود سختی ها و مشکلات از نبود امکانات تا بعضا برخی بی مهری ها، گاها باعث تغییر مسیر ورزشکاران جوان از مسیر ورزش شده است.

اما در این میان هستند افرادی که از سختی ها، پله هایی برای ترقی خود ساختند و نه تنها از کاستی ها دل زده نشدند بلکه تلاش کردند دست به زانوی خود گرفته و تا انتهای قله موفقیت پیش بروند.

    مسابقات قهرمانی اروپا 2023 استامبول ترکیه حبیب بهمنی یکی از قهرمانان سابق کشور در رشته ووشو است که در سطوح ملی و بین المللی موفق به کسب مدال های خوش رنگ در بخش ساندا شده است، یکی از همان ورزشکارانی که توانست با پشتکاری که داشت مسیر پُر پیچ و خم موفقیت را طی کرده و هم اکنون به عنوان نماینده شایسته ایران هدایت تیم ملی ووشو کرواسی را به دست بگیرد و مربی کروات ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیب بهمنی از افتخارآفرینی برای ایران تا مربیگری کروات ها

حبیب بهمنی از افتخارآفرینی برای ایران تا مربیگری کروات ها