مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:452023-12-31اقتصادي

سال آینده صاحب اتوبوس های برقی خواهیم شد/ جایگاه های شارژ مصرف برق بالایی ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح دستور جلسه امروز یکشنبه شورا، - رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اگر جهاد کشاورزی مرغ بیشتری در اختیار میادین میوه و تره بار قرار دهد قطعا توزیع مردمی این محصول در میادین افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح دستور جلسه امروز یکشنبه شورا، گفت: در ابتدای جلسه امروز طرح یک فوریتی ساماندهی نحوه استقرار واحد ها و مراکز ارائه دهنده خدمات مرتبط با حیوانات خانگی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و پس از آن با توجه به این که مدتی است شورا فرصت نکرده پرونده باغات را مورد بررسی قرار دهد و تعداد زیادی از این پرونده ها باقی مانده امروز بررسی این پرونده ها انجام خواهد شد.

وی افزود: اگر تعداد پرونده باغات بیشتر شود احتمال دارد جلسات بعدی شورا از ساعت 8 صبح آغاز شود که بتوانیم پرونده باغات را بررسی کنیم.

چمران ادامه داد: پس از بررسی پرونده باغات در ارتباط با سازمان های شهرداری اساسنامه های آن ها مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد تا هرچه زودتر به تصویب شورای شهر تهران برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده صاحب اتوبوس های برقی خواهیم شد/ جایگاه های شارژ مصرف برق بالایی ندارند

سال آینده صاحب اتوبوس های برقی خواهیم شد/ جایگاه های شارژ مصرف برق بالایی ندارند