مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:252024-01-01سياسي

پیروان واقعی مسیح(ع) همسو با ملت فلسطین بانگ آزادی سرمی دهند


پیروان واقعی حضرت عیسی مسیح(ع) در سراسر جهان، همسو با حقانیت ملت مظلوم فلسطین، یکصدا بانگ آزادی خواهی سر می دهند و بیرق صلح و مقاومت را برای حق طلبی مردم بی دفاع غزه برخواهند افراشت.

- پیروان واقعی مسیح(ع) همسو با ملت فلسطین بانگ آزادی سرمی دهند محمد اسلامی تصریح کرد: پیروان واقعی حضرت عیسی مسیح(ع) در سراسر جهان، همسو با حقانیت ملت مظلوم فلسطین، یکصدا بانگ آزادی خواهی سر می دهند و بیرق صلح و مقاومت را برای حق طلبی مردم بی دفاع غزه برخواهند افراشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام رییس سازمان انرژی اتمی به مناسبت آغاز سال نو میلادی خطاب به هموطنان مسیحی ایران و دیگر کشورهای جهان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم با کمال مسرت و اشتیاق، فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر صلح و دوستی و اسوه اخلاق و مهربانی، حضرت عیسی بن مریم علیه السلام و نیز آغاز سال 2024 میلادی را خدمت مسیحیان ارجمند در سراسر گیتی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

همواره عظمت و قداست نبی خدا و پیامبر مهربانی ها حضرت عیسی(ع) با رسالت عظیم هدایت و راهبری بشر در کنار روشنگری و تبیین حقایق، برای سعادت انسان ها و حرکت به سوی روشنایی و نور بوده است که در این مسیر انسانیت، صداقت و خیرخواهی، گسترش رحمت و دوستی و نیز خیر و صلاح بشر محقق شده و جامعه عدالت را در عمیق ترین هسته وجودی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروان واقعی مسیح(ع) همسو با ملت فلسطین بانگ آزادی سرمی دهند

پیروان واقعی مسیح(ع) همسو با ملت فلسطین بانگ آزادی سرمی دهند