مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:202024-01-17اقتصادي

تاسیسات فاضلاب 5 شهر استان کرمان توسط شرکت ملی صنایع مس ایران اجرا می شود


تفاهم نامه همکاری سرمایه گذاری در احداث تاسیسات فاضلاب در پنج شهر بین شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت آب و فاضلاب استان کرمان به امضاء رسید.

- ایسنا/کرمان تفاهم نامه همکاری سرمایه گذاری در احداث تاسیسات فاضلاب در پنج شهر بین شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت آب و فاضلاب استان کرمان به امضاء رسید.

تفاهم نامه همکاری سرمایه گذاری در احداث تاسیسات فاضلاب پنج شهر استان کرمان صبح امروز 27 دی ماه بین شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت آب و فاضلاب کرمان در محل دفتر استاندار به امضاء رسید.

استاندار کرمان در این نشست اظهار کرد: آب اَبَرمشکل و نیاز استان کرمان است و مهمترین زیرساخت توسعه به شمار می رود.

محمدمهدی فداکار افزود: صنایع استان کرمان بخشی از نیاز را از طریق انتقال آب تامین کرده اند، اما بر اساس ظرفیت های قانونی ایجاد شده شرکت های بزرگ باید آب های غیرمتعارف را نیز استفاده کنند که فاضلاب بهترین و نزدیکترین گزینه برای آنهاست.

وی ادامه داد: شرکت ملی مس پذیرفت در شهرهایی که سرمایه گذاری و ظرفیت تولیدی دارند، سرمایه گذاری برای تاسیسات فاضلاب در این مناطق را انجام دهند.

استاندار کرمان گفت: در شهرهایی که به علت خشکسالی و یا سایر مسائل کشاورزی در آنجا اولویتش را از دست می دهد، صنعت در حال توسعه است و باید آب باشد و می توان از آب نامتعارف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیسات فاضلاب 5 شهر استان کرمان توسط شرکت ملی صنایع مس ایران اجرا می شود

تاسیسات فاضلاب 5 شهر استان کرمان توسط شرکت ملی صنایع مس ایران اجرا می شود