مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:152023-12-23اقتصادي

حل مشکل آب برای احیا چمن سلطانیه در اولویت است


مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه مطالعات احیا چمن سلطانیه به اتمام رسیده است، گفت: برای احیا چمن سلطانیه حل مشکل آب در اولویت است و اهمیت بالایی دارد.

- سید حسن حسینی مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای احیا چمن سلطانیه اظهار کرد: سال گذشته از محل اعتبارات استانی 300 میلیون تومان برای مطالعات چمن سلطانیه تعلق گرفت که این مطالعات در حوزه خاک شناسی و هیدرولوژی صورت گرفته و هر دو فاز آن تکمیل شده است.

مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افزود: برای احیا چمن سلطانیه حل مشکل آب در اولویت است و اهمیت بالایی دارد.

وی با اشاره به مطالعات هیدرولوژیکی چمن سلطانیه ادامه داد: باید منابع آبی، چگونگی انتقال آب و همچنین چگونگی پخش آب در چمن از گذشته تا به امروز مشخص شود، در صورتی که بهره گیری از روش های گذشته امکان پذیر نباشد باید راه های جدیدی جایگزین  شود.

حسینی بیان داشت: منبع آب چمن سلطانیه در گذشته جریان های سطحی آب، رودخانه ها و قنات های مشرف به سلطانیه بود که در حال حاضر این قنات ها خشک شده اند.

مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه سرمایه گذار چمن سلطانیه تعیین شده است، یادآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل آب برای احیا چمن سلطانیه در اولویت است

حل مشکل آب برای احیا چمن سلطانیه در اولویت است