مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 23:052024-01-06اقتصادي

52 درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند


بیش از 43 میلیون نفر از جمعیت کشور معادل 52 درصد جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات درمانی این سازمان استفاده می کنند.

- ایسنا/گیلان معاون سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از 43 میلیون نفر از جمعیت کشور معادل 52 درصد جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات درمانی این سازمان استفاده می کنند.

کلنگ پلی کلینیک تخصصی و شعبه تامین اجتماعی لاهیجان امروز، 16 دی ماه با حضور معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

این پروژه در زمینی به مساحت 6617 مترمربع و در سه ساختمان مستقل سه طبقه شامل 3841 مترمربع کلینیک تخصصی، 2522 مترمربع شعبه و 421 مترمربع مرکز رفاهی احداث خواهد شد.

محمد محمدی، معاون سازمان تامین اجتماعی در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی حدود 16 میلیون نفر بیمه شده اصلی دارد، اظهار کرد: بیش از 43 میلیون نفر از جمعیت کشور معادل 52 درصد جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات درمانی این سازمان استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه چهار میلیون و 300 هزار نفر از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی اعم از بیمه شدگان اجباری و اختیاری مستمری بگیر هستند، گفت: این افراد ماهانه از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

52 درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند