مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:562023-12-30سياسي

زاکانی: مدیریت شهری در خدمت سیاست عنوان شده از جانب رهبری و ستاد انتخابات است


شهردار پایتخت با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری در خدمت سیاست عنوان شده از جانب رهبر معظم انقلاب و ستاد انتخابات است، گفت: امیدواریم بتوانیم گام کوچکی در آفرینش حماسه ای دیگر توسط مردم در اسفندماه برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس؛ گردهمایی عوامل انتخابات شهر تهران امروز 10 دی ماه  1402 با حضور استاندار، شهردار و فرماندار تهران و سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مرکز همایش های برج میلاد در تهران برگزار شد.

  * برای انتخابات اطلس جغرافیایی شعب ایجاد شد در این گردهمایی حامد شایان رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: ما در ابتدای استقرار دولت سیزدهم کار انتخابات را در تهران آغاز کردیم و مبنای ما مدیریت دانش و استفاده از تجربه های دیگران بوده است.

وی افزود: ما برای انتخابات تهران ساختاری را تدوین کردیم و با کمک آقای قیومی واستاندار تهران مصوبه ستاد انتخابات کشور را شاهد بودیم.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران  ادامه داد: برای نخستین بار شش ماه پیش از انتخابات افراد را برای انتخابات آتی را مشخص کرده ایم اما انتخابات باید در تهران به سمت سیستم ثابت سوق داده شود.

شایان عنوان کرد: برای انتخابات اطلس جغرافیایی شعب را ایجاد و توزیع و فراوانی شعب اخذ رأی را محقق کردیم که در این راستا 20 تا 30 درصد شع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: مدیریت شهری در خدمت سیاست عنوان شده از جانب رهبری و ستاد انتخابات است

زاکانی: مدیریت شهری در خدمت سیاست عنوان شده از جانب رهبری و ستاد انتخابات است