مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:052024-01-13اقتصادي

نیروهای بومی دارای مدرک فنی و حرفه ای در اولویت جذب در پارس جنوبی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نیروهای بومی که دوره های فنی و حرفه ای گذرانده اند و دارای گواهینامه پایانی باشند در بخش های تخصصی و کارگری فازهای پارس جنوبی در اولویت جذب و استخدام قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر در شهرستان عسلویه، اظهار داشت: کمیته نظارت جذب 50 درصدی نیروی بومی استان تشکیل شده است.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت جذب 50 درصدی نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جنوب استان تا نقطه مطلوب فاصله وجود دارد که باید به آن عمل کنند و سرعت بیشتری جهت استخدام افراد بومی داده شود.

رییس کمیسیون کارگری استان بوشهر تصریح کرد: در راستای بررسی خدمات رفاهی کارگران نیز بازدیدهایی از چهار کمپ کارگری در شهرستان عسلویه داشتیم که در راستای رفع مشکلات موجود استراحت گاه های کارگری و پیگیری رفاهیات آنان دستوراتی صادر شد که باید در کمیسیون کارگری آینده گزارشات و اقدامات انجام شده به دبیرخانه کمیسیون کارگری استان ارسال شود پورات گفت: کارگران افسران جبهه اقتصادی به شمار می روند، که با پیگیری های مستمر و نشست های برنامه ای با مدیران شرکت ها و پیمانکاران جنوب استان به دنبال به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای بومی دارای مدرک فنی و حرفه ای در اولویت جذب در پارس جنوبی

نیروهای بومی دارای مدرک فنی و حرفه ای در اولویت جذب در پارس جنوبی