مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:062024-01-07ورزشي

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره تبریزنگار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، دومین رویداد رسانه ای تبریزنگار که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همراهی روابط عمومی و بین الملل شهردار و شورای اسلامی شهر برگزار شد، در سه محور شهریار و تبریز ، شاهدان شیدایی و شهر و مدرسه پذیرای آثار اصحاب رسانه بود و در هر بخش نفرات برتر و تقدیری خود را معرفی کرد.

نفرات برتر این رویداد رسانه ای به تفکیک هر بخش، به این شرح است: در بخش شهریار و تبریز در بخش مکتوب، از مریم عباسی(خبرگزاری فارس)، زهرا ناصران(تابان خبر)، پرویز بابایی(خبرگزاری ایرنا)، امین خوانگر (تبریز بیدار) مورد تقدیر قرار گرفتند و به عنوان برگزیده این بخش، معصومه درخشان( خبرگزاری فارس) و فرشید باغشمال (خبرگزاری فارس) تجلیل شدند.

در بخش گزارش تصویری شهریار و تبریز، نیز از سعید صادقی(خبرگزاری ایسنا) و در بخش چند رسانه ای از احد یگانه(شبکه جهانی سحر) به عنوان نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.

در بخش شهر و مدرسه ، این رویداد و در بخش مکتوب آن، از مهری هاشم زاده(خبرگزاری ایکنا) ، سمیه گل محمدی(جارچی آذربایجان)، سیدامیر هاشمی (سازه خبر) به عنوان نفرات شایسته تقدیر و حامد عاطفی فر(مهد تمدن) و جواد آهنگری ( خبرگزاری فارس) به عنوان برگزیده معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره تبریزنگار

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره تبریزنگار