مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 20:402024-01-01سياسي

حجت الاسلام کمساری: دومین هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» برگزار می شود


افتتاحیه دومین هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» فردا سه شنبه (12 دی ماه) در بیت تاریخی امام راحل برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، افتتاحیه دومین هفته فرهنگی بر آستان آفتاب فردا سه شنبه (12 دی ماه)، با مشارکت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دیگر دستگاه ها در بیت تاریخی امام راحل با حضور میهمانان خارجی، سفرا و رایزن های فرهنگی، مقامات ملی و استانی کشور، وزراء، مفاخر، ایثارگران، هنرمندان، شعرا، خانواده های شهدا و مفاخر خمین و استان مرکزی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی کمساری رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در تشریح این برنامه، گفت: با توجه به تقارن بسیار مبارک این دو مناسبت اجرای دومین هفته فرهنگی بر آستان آفتاب در دستورکار مؤسسه قرار گرفت و افتتاحیه آن فردا سه شنبه 12 دی ماه برگزار می شود.

وی افزود: همچنین این ایام مصادف با شهادت سرباز امام و رهبری شهید حاج قاسم سلیمانی است که در این هفته فرهنگی، ویژه برنامه ای در این زمینه خواهیم داشت.

کمساری افزود: در دو سال اخیر علاوه بر فعالیت های علمی و پژوهشی، رویکرد فرهنگی و ترویجی به صورت پررنگ تری توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) دنبال شد و برگزاری دومین هفته فرهنگی با عنوان بر آست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام کمساری: دومین هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» برگزار می شود

حجت الاسلام کمساری: دومین هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» برگزار می شود