مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:402023-12-27سياسي

تحلیل نقوی حسینی از شرایط سخت قالیباف


رقابت در تهران بین شورای ائتلاف، پایداری و اعتدالیون سه ضلعی می شود که این اتفاق، ریاست را برای آقای قالیباف سخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، نشانه ها و قرائن و شواهد حکایت از آن دارد که دایره تأییدصلاحیت شدگان وسیع خواهد بود و در چنین حالتی شکل گیری یک فهرست از منتقدان دولت و مجلس دور از ذهن نیست، بر این اساس تلاش ها در میان اصولگرایان برای رسیدن به لیست واحد بیشتر شده است.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت وگو با نامه نیوز درباره آرایش انتخاباتی درون اردوگاه اصولگرایی گفت: با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و توصیه های ایشان به اعضای شورای نگهبان درباره اهمیت شکل گیری انتخابات پرشور و حداکثری، سلایق مختلف سیاسی اعم از اصلاح طلبان، اعتدوالیون و طیف های مختلف اصولگرایی در رقابت اسفندماه حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: اصولگرایان در جهت وحدت حرکت می کنند و روی ارائه لیست واحد متمرکز می شوند چون در رقابت با اصلاح طلبان و اعتدالیون، ضرورت وحدت بیشتر خواهد شد.

در چنین فضایی پیش بینی آن است که به تدریج فهرست های انتخاباتی درون جریان اصولگرا تقلیل یابد و همه آنها در یک فهرست تجمیع شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: هرچند در حال حاضر حداقل 2 لیست شورای ائتلاف و پایداری در جریان اصولگرایی دیده می شود اما ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل نقوی حسینی از شرایط سخت قالیباف

تحلیل نقوی حسینی از شرایط سخت قالیباف