مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:212024-01-04سياسي

انفجارهای تروریستی در کرمان شدید و با ساچمه های فراوان بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد وحیدی در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: این مردم در راه نشان دادن عشق و علاقه خود به سردار دلها، توسط دشمنان جنایتکار، بی حیثیت و خبیث به خاک و خون کشیده شدند.

  وی با اشاره به بازدید خود از دو نقطه وقوع حادثه گفت: عملیات تروریستی کار بزدلانه ای است و توسط آدم های زبون اتفاق افتاد.

  وزیر کشور افزود: در فاصله کوتاه 20 دقیقه ای، دو انفجار شدید با ساچمه های فراوان رخ داد و منجر به شهادت جمعی از هموطنان شد.

مجروحان حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شدند که عده ای نیز به دلیل شدت جراحات به شهادت رسیدند.

  وحیدی بیان داشت: اگر چه قبلا 103 نفر آمار شهدا اعلام شد اما نام برخی به اشتباه 2 بار ثبت شده بود که اکنون آخرین تعداد شهدا کمتر از 100 نفر است و بیش از 200 نفر مجروح در حال مداوا و درمان هستند.

  وزیر کشور ابراز داشت: مکان انفجارها قبل از ورودی به گلزار شهدا و ایست و بازرسی ها بوده است، بعد از حادثه با حضور پرتعداد نیروهای امنیتی، کار در دست کنترل است و الان جمعی از مردم در حال عزاداری در مزار شهید سلیمانی هستند.

  وحیدی گفت: حادثه تلخی بود که نشان دهنده بغض و کینه دشمنان جمهوری اسلامی است، همان افرادی که نتوانستند وجود سردار سلیمانی را در اوج حماسه و مبارزه با تروریسم تحمل کنند، زائران و محبان ایشان را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجارهای تروریستی در کرمان شدید و با ساچمه های فراوان بوده است

انفجارهای تروریستی در کرمان شدید و با ساچمه های فراوان بوده است