مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 11:402024-01-04سياسي

نیمه برافراشته شدن پرچم ایران در نمایندگی های کشورمان


سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان، پرچم ایران را به احترام شهدا نیمه برافراشته کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری تاجیکستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که ضمن محکومیت حمله تروریستی جنایتکارانه عوامل دشمنان ملت ایران در مراسم سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان با ابراز همدری با خانواده های شهدا و مجروحان این جنایت هولناک، همگام با ملت بزرگ ایران و به یاد شهدای این حمله تروریستی،امروز پرچم های مقدس کشورمان را در همه اماکن دیپلماتیک خود نیمه افراشته می نماید.

سفارت کشورمان در تاجیکستان در این پیام تاکید کرد که اطمینان داریم فرزندان ملت مقاوم ایران در نیروهای نظامی و امنیتی درس سخت و پشیمان کننده ای به آمران و عاملان این جنایت نابخشودنی خواهند داد.

همچنین سفارت کشورمان در کره جنوبی شهادت مظلومانه تعدادی از  هموطنان در کرمان در پی حمله شنیع تروریستی و در نزدیکی آرامگاه شهید سردار سلیمانی را تسلیت گفت و در بیانیه ای ابراز داشت: کشتار بی رحمانه کودکان، زنان و غیرنظامیان، اقدامی وحشیانه و غیرقابل توصیف است و باید به طور گسترده محکوم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه برافراشته شدن پرچم ایران در نمایندگی های کشورمان

نیمه برافراشته شدن پرچم ایران در نمایندگی های کشورمان